مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ مگاوات کاهش می‌یابد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم این استان در کاهش پیک تابستانی سال ۱۳۹۸ حدود ۵۱ مگاوات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت : سهم کاهش پیک در سال جاری ۳۲ مگاوات بوده که براساس برنامه‌های زمان بندی شده توانیر، این میزان در تابستان سال آینده حدود ۵۱ مگاوات خواهد بود.

وی با اشاره به وظایف واحد‌های مرتبط با مدیریت مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: باید تا قبل از تابستان ۹۸ برنامه‌های فرهنگی و فنی ویژه‌ای برای تحقق سهم کاهش پیک مصرف اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شناسایی مشترکان دیماندی اداری فاقد کنتور هوشمند، بررسی قابلیت‌های قطع و وصل و قرائت از راه دور ایستگاه‌های CNG در سطح استان، بررسی امکان قطع کنتور‌های هوشمند کشاورزی از راه دور و مشاهده دیماند مصرفی مشترکان یک و بالای یک مگاوات از مهمترین موارد پیش بینی شده برای تحقق کاهش پیک تابستانی ۹۸ است.

راهزادی عنوان کرد: به منظور کاهش مصرف برق در استان بیش از ۲ هزار تفاهم نامه با مشترکان دارای تعرفه‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری منعقد شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ۱۶ گانه‌ای نیز برای پیک تابستانی سال ۱۳۹۸ از سوی دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهیه و تدوین شده است.

راهزادی با اشاره به وجود ۲۶۰ هزار مشترک برق در استان یادآور شد: برنامه‌های ۱۶ گانه عنوان شده با تمامی تعرفه‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری و اداری مرتبط است.

کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد مساحت ایران با بیش از ۷۱۳ هزار نفر جمعیت ۲۶۰ هزار مشترک برق دارد.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد آبان امسال گفته بود: سال جاری مشترکان برق در شهرستان‌های هشت گانه این استان حدود یک میلیون و ۲۶۹ هزار مگاوات ساعت برق مصرف کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

تابستان امسال مصرف برق افزایش یافته بود بطوری که طرح خاموشی برنامه ریزی شده در استان اجرا شد.

بالاترین میزان مصرف بار برق کهگیلویه و بویراحمد امسال در روز پنجم تیر به میزان ۴۱۵ مگاوات ثبت شد در حالی که بالاترین میزان پیک بار مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته ۳۹۵ مگاوات در روز پانزدهم مرداد گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

کاهش مصرف برق در استان

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.