پس از ۳ سال:

اختلاف بین ۲ خانواده در اهواز به صلح و سازش ختم شد/قاتل از چوبه دار رهایی یافت

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان از پایان اختلاف ۲ خانواده پس از ۳ سال در اهواز به صلح و سازش و رهایی قاتل از چوبه دار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: در سال ۱۳۹۵، بین ۲ خانواده در اهواز درگیری بوجود آمد و که در این درگیری فردی بنام ع.. ش. توسط ع. ک. به قتل می‌رسد.

وی افزود: در این مدت خانواده و بستگان قاتل جهت جلب رضایت اولیاء دم تلاش فراوان کردند، ولی تلاش‌های آن‌ها نتیجه‌ای در بر نداشت، تا اینکه یک ماه پیش با مراجعه به شورای حل اختلاف ویژه عشایر، بلافاصله دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر ضمن رایزنی مجدد و تشکیل چندین جلسه با اولیاء دم، موفق به جلب رضایت آنان شدند.

زبیدی نیا اظهار داشت: دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر در نشستی با دعوت طرفین درگیر و با حضور بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین و خیرین بین این ۲ خانواده صلح و سازش ایجاد نمودند و قاتل پس از ۳ سال حبس با عفو و بخشش خانواده مقتول از چوبه دار رها شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر در حل و فصل درگیری بین این ۲ خانواده بیان کرد: فلسفه وجودی شورا‌های حل اختلاف ایجاد صلح و سازش بین متخاصمین می‌باشد و لازم است در پیشگیری از وقوع جرم و نزاع در جامعه از ظرفیت آن استفاده کرد و همچنین این نهاد مردمی حمایت مادی و معنوی مسئولین را می‌طلبد.

انتهای پیام/گ

پایان اختلاف خانوادگی به صلح و سازش

برچسب ها: صلح و سازش ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.