از ابتدای سال جاری تاکنون؛

معرفی بیش از ۳ هزار نفر به هسته گزینش علوم پزشکی

مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:هسته گزینش دانشگاه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۱۰۴نفر معرفی کرده است.  

معرفی بیش از ۳ هزار نفر به هسته گزینش علوم پزشکیبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فرهادی مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کسب رتبه برتر در فرآیند تحقیقاتی در سال ۹۰، کسب رتبه برتر در فرآیند مصاحبه در سال ۹۲، کسب رتبه برتر در تمام شاخص‌های گزینش در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶، طراحی و تولید نرم افزار بانک منابع گزینش و نرم افزار بخشنامه‌های هیات مرکزی گزینش و استفاده در کلیه هسته‌های گزینش کشور بخشی از دستاورد‌های هسته گزینش است.

وی گفت:از اقدامات و فعالیت‌های هسته گزینش دانشگاه میتوان به معرفی ۳۱۰۴ نفر به این هسته، تحقیقات انجام شده ۲۸۸۲ مورد، منابع استفاده شده ۸۰۹۸ مورد، مصاحبه‌های انجام شده ۸۴۵ مورد و آرای صادره ۲۲۱۶ مورد از ابتدای سالجاری تا کنون اشاره کرد.


مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت:کسب عناوین متعدد برتر توسط هسته گزینش دانشگاه در سال‌های اخیر نشان از زحمات و لیاقت تک تک افراد این مدیریت است.

مرادی بیان کرد:در هر ارگان و سازمانی اعم از خصوصی و دولتی باید معیاری برای جذب افراد وجود داشته باشد هم از بعد تخصصی و هم از بعد اخلاقی و رفتاری که این بعد بر عهده گزینش است.

وی  گفت: ماحصل و نتیجه کار گزینش جذب افراد متعهد و دارای اخلاقیات حسنه است که در آینده سکاندار هدایت دانشگاه در بعد مدیریتی و عملکردی هستند.

انتهای  پیام/ز

 

کسب عناوین متعدد برتر توسط هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار