کسب رتبه نخست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 96

مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کسب رتبه نخست هسته گزینش در سال 96 در میان سایر هسته های گزینش دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

فرهادی مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : هسته گزینش دانشگاه با توجه به ارزیابی عملکرد سال 96 هیأت مرکزی گزینش که طبق قانون وظیفه نظارت و ارزیابی عملکرد هسته های گزینش را بر عهده دارد، برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست شد که این موفقیت مرهون زحمات و تلاشهای خالصانه اعضاء و کارگزاران هسته گزینش است.

وی گفت : هیات مرکزی گزینش نظارت و ارزیابی عملکرد هسته های گزینش را براساس شاخص های ارزیابی و بررسی محور هایی ازجمله سیر مراحل اداری، تشکیل پرونده ، تحقیقات ، مصاحبه و صدور رای انجام داده و بر این اساس بر روند فعالیت و عملکرد هسته های گزینش نظارت داشته و اقدام به معرفی هسته های برتر می کند.

فرهادی با اشاره به عملکرد مطلوب این هسته به بررسی 2039 پرونده ، انجام حدود 9000 مورد تحقیق ، 1588 مورد مصاحبه ، 2152 رأی صادره ، در راستای جذب و بکارگیری نیروهای جدید و موافقت با تبدیل وضعیت استخدامی 964 نفر در سال گذشته گفت: موارد مذکور چکیده ای از عملکرد هسته گزینش در سال گذشته و حاصل تلاش و کوشش طاقت فرسا و بی ادعای نیروهای گزینش است که ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به این عزیزان خدمت یکایک آنان خداقوت می گویم.

وی رسالت گزینش را بستر سازی برای جذب افراد شایسته وکسب رضایت خداوند متعال جهت خدمت گزاری در راستای عمل به منشور اخلاقی کارگزاران گزینش دانست.

مدیر هسته گزینش دانشگاه با اشاره به رسیدگی سریع و به موقع به پرونده های گزینش اظهار داشت: سعی ما بر این است که مسیر رسیدگی به پرونده های گزینش را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم به طوری که میانگین سیرمراحل گزینش متقاضیان استخدام واشتغال در سال 1394، 63 روز بوده که در سال 1395 به 55 روز و در سال 1396 به 48 روز کاهش یافته درحالی که زمان قانونی این پروسه (از زمان معرفی داوطلب به گزینش و تشکیل پرونده تا صدور رای) 90 روز می باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست شد

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار