گجت‌های هوشمند سامسونگ همراه با پرچمداران جدید آن معرفی می‌شوند

شرکت سامسونگ در رویداد آنپکد، از پرچمداران جدید خود به همراه چند گجت هوشمند پوشیدنی رونمایی خواهد کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد «آنپکد» که در ماه آینده برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سامسونگ باشد. این شرکت علاوه بر خانواده گلکسی S10 و گلکسی فولد، که مسلماً در رویداد ۲۰ فوریه نظر همه را به خودشان جلب می‌کنند، به نظر می‌رسد محصولات دیگری نیز برای رونمایی داشته باشد.

به تازگی مشخص شده که سامسونگ علاوه بر گوشی‌های خود از یک ساعت هوشمند جدید به نام Galaxy Watch Active رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش جدید AllAboutSamsung، این ساعت هوشمند با سه محصول پوشیدنی دیگر همراه خواهد بود. مشخص است این شرکت با قدرت زیاد در این رویداد حاضر خواهد شد.

اولین محصول در واقع به عنوان جایگزین ایرباد Gear IconX عرضه خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که به تازگی فاش شده و حتی خود سایت سامسونگ اعلام کرده، این محصول با نام Galaxy Buds معرفی می‌شود. هم‌اکنون اطلاعات زیادی درباره این ایربادهای بی‌سیم نداریم اما ادعا می‌شود که کیس‌(جعبه) آن‌ها که توانایی شارژ دستگاه را دارد، دارای یک طراحی جدید است. همچنین، ظاهر بیرونی Galaxy Buds باید تغییراتی کرده باشد و شارژ بی‌سیم را پشتیبانی کند. هنوز مشخص نیست که آیا در داخل این دستگاه، تغییرات عمده‌ای انجام شده یا خیر. به گفته منابع، Galaxy Buds توسط AKG پشتیبانی می‌شد که تجربه صوتی غنی‌تری را ارائه خواهد داد.

همان گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ در کنار ایربادها برنامه‌هایی برای ارائه دو مدل دست‌بند تناسب اندام دارد که با نام‌های Galaxy Fit و Galaxy Fit E معرفی خواهند شد. این دست‌بندها احتمالاً جایگزین مدل‌های فعلی یعنی Gear Fit 2 و Gear Fit 2 Pro می‌شوند. این گجت‌ها باید با انواع ویژگی‌های متمرکز بر تناسب اندام همراه باشند که بتوانند در برابر Fitbit Charge 3 رقابت کنند.

گجت‌های هوشمند سامسونگ همراه با پرچمداران جدید آن معرفی می‌شوند


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

گجت‌های پوشیدنی جدید سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، ایرباد ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار