برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه درباره تشریح برنامه‌های دهه فجرامسال در شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه فجر چهلم چهل سال ورزش _ چهل سال افتخار شعار پسندیده‌ای درسال ۹۷ از طرف وزارت ورزش و جوانان عنوان شد گفت : خوشبختانه در فجر چهلم علاوه بر اینکه در حوزه خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هم باید به گونه‌ای عمل کنیم که این موفقیت‌ها برای مردم روشن شود.

وی گفت : برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از روز ۱۲ بهمن همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) همایش دو و دوچرخه سواری با گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا انقلاب شروع می‌گردد و در ادامه برنامه‌های دهه فجر این کار فرهنگی جامعه ورزش شهرستان با خانواده شهدا دیدار خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه افزود: همزمان در این روز پیاده روی بزرگ خانوادگی و دوچرخ سواری مردم کرمانشاه را خواهیم داشت و مسابقات لیگ بسکتبال و فوتسال آقایان بین باشگاه‌های کشور هم در همین تاریخ شروع می‌گردد.

مصطفی باباملکی گفت: در طول دهه مبارک فجر مسابقات تکواندو، اسب سواری، اتومبیلرانی، شنا ودیگر رشته‌های ورزشی در رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سطح خیلی خوبی برگزار می‌گردد و همچنین مراسم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، مسابقات قرآن و جشنواره فرهنگی ورزشی در بخش‌ها و روستا‌های تابعه در این ایام الله فرخنده و با شکوه خاصی را برای مردم بوجود می‌آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه اشاره‌ای به برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تیراندازی و دارت کارکنان بسیج ادارات ویژه آقایان و بانوان داشت و گفت: رقابت‌های هم اکنون در بهمن ماه آغاز شده است و همچنین تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش انشالله در ایام الله دهه فجر در شهر کرمانشاه خواهیم داشت و بزرگترین رویداد ورزشی مسابقات بین المللی کشتی آزادجام تختی به میزبانی کرمانشاه در مورخ ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌گردد.

مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه دیگری هم در این ایام فرخنده که روز‌های جشن و سرور است انجام می‌شود گفت: در روز ۲۲ بهمن ماه جامعه ورزش شهرستان کرمانشاه در کنار سایر اقشار مردم درراهپیمایی باشکوه پیروزی انقلاب شرکت خواهند کرد .

انتهای پیام/د

در فجر چهلم در حوزه خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.