افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در ملایر

 7 طرح صنعتی شهرستان ملایر همزمان با ایام اللله دهه فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در ملایرداریوش صفاری، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ملایر در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت:امسال 5 طرح صنعتی با 140 میلیارد و 400 میلیون تومان سرمایه گذاری امسال در دهه فجر افتتاح و 3 طرح دیگر با 252 میلیارد و 600 میلیون تومان پیش بینی سرمایه گذاری عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی  از افتتاح دو طرح بزرگ صنعتی در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این طرح ها شامل شرکت فرو سیلیس غرب پارس با 86 میلیارد و 100 میلیون تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای 130 نفر و شرکت آهن و سیلیس آذرخش با 50 میلیارد و 200میلیون نومان سرمایه گذاری و 120 نفر اشتغالزایی است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ملایر با اشاره به وجود معادن سیلیس غنی در شهرستان ملایر اظهار داشت: دو کارخانه برش انواع سنگ مرمر و کارخانه بتن آماده هم با 4 میلیارد و 100 میلیونتومان اعتبار هزینه شده و ایجاد اشتغال برای 16 نفر هم در دهه فجر افتتاح می شود.

صفاری از ایجاد اشتغال برای 363 نفر با اجرای طرح هایی که در دهه فجر عملیات اجرایی آنها آغاز می شود خبر داد و تصریح کرد : این طرح ها با پیش بینی 252 میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد می شود و شامل شرکت های فرو آلیاژ لوتوس آدلی ، فرو سیلیکو منینز و فرو آلیاژ آسا آذرین است.

انتهای پیام/ا

افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در ملایر

 

 

برچسب ها: طرح عمرانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.