شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ از نویسنده کتاب برملاکننده «تیم افعی‌ها»

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا خود را برای شکایت از نویسنده افشاگر کتابی درباره اسرار درونی کاخ سفید آماده می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  وبسایت دیلی بیست، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است از «کلیف سیمز»، مشاور سابق کاخ سفید که با نقض توافقنامه عدم افشاگری، اسرار کاخ سفید را در کتاب جدید خود بر ملا کرده است، شکایت می‌کند.

مایکل گلاسنر، مدیر ستاد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ گفت: ستاد انتخاباتی رئیس جمهور ترامپ خود را برای طرح شکایت از کلیف سیمز به اتهام نقض توافقنامه عدم افشاگری آماده می‌کند.

کلیف سیمز، مشاور سابق کاخ سفید اخیرا در کتاب جدید خود تحت عنوان «تیم افعی ها: ۵۰۰ روز فوق العاده من در داخل کاخ سفید ترامپ» اطلاعات دست اول از داخل کاخ سفید و کارکنان آن را فاش کرده است. بخش‌هایی از این کتاب جزئیاتی شرم آور از داخل کاخ سفید ترامپ را توصیف می‌کند.

این اقدام، واکنش منفی بسیاری از نمایندگان و مقامات ارشد آمریکایی را به دنبال داشته است.

ترامپ روز گذشته در واکنش به انتشار این کتاب، در توئیتی به کلیف فحاشی کرد و نوشت: «یک کارمند سطح پایین به نام کلیف سیمز که من به سختی او را می‌شناختم یک کتاب کسل‌کننده دیگر بر اساس داستان‌های تخیلی و ساختگی نوشته است. او تظاهر می‌کرد که یک کارمند است در حالی که نوکری بیش نبود. او توافق عدم افشای اطلاعات را امضا کرد. او یک کثافت است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار