پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران باید به مصاف سپیدرودرشت برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران باید از ساعت ۱۵ فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم بروند. با توجه به حضور علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی در تیم ملی فوتبال ایران که مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات بازی کردند و شب گذشته (سه شنبه) به تهران بازگشتند، بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه سرخپوشان قرار خواهد گرفت و نوراللهی نیز به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

رادو ۲۹ ساله در ۲-۳ سالی که در پرسپولیس حضور دارد، نیمکت نشین ثابت علیرضا بیرانوند بود و در برخی از بازی‌ها که بیرو به دلیل مصدومیت، محرومیت و یا حضور در اردوی تیم ملی در پرسپولیس حضور نداشت، درون دروازه سرخپوشان قرار می‌گرفت. پرسپولیس فصل گذشته مقابل صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی شکست خورد، اما درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار داشت تا پرسپولیسی‌ها نتوانند برخلاف لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا افتخاری در جام حذفی بدست آورند.

پرسپولیس مهرماه سال ۱۳۹۵ بدون ۶ ملی پوش خود (علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری) به مصاف قشقایی شیراز رفت و در حالی که رادوشوویچ را درون دروازه داشت، مقابل نماینده شیراز شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. حال بار دیگر در چارچوب جام حذفی پرسپولیس باید با رادو به مصاف رقیبش سپیدرود برود و باید دید چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

البته در کنار غیبت مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی شیری، ماریو بودمیر، مهدی شریفی، محمد نادری و سعید کریمی بازیکن جدیدی هستند که برانکو ایوانکوویچ آن‌ها را در مقابل سپیدرود در اختیار خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

 تغییر محل برگزاری تمرین سرخپوشان / پرسپولیس به تهرانسر برمی‌گردد

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات کی روش

بازی دوستانه با پرسپولیس در دستورکار ماشین سازان / ادینهو راهی تبریز می‌شود

هافبک سابق پرسپولیس به "سوون سامسونگ" پیوست


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف سپیدرود می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار