وضعیت غایبان پرسپولیس برای دیدار با جادوگر/ سید جلال به دیدار مقابل سپیدرود رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار مقابل سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ندارد.

وضعیت غایبان پرسپولیس برای دیدار با جادوگر/ سید جلال حسینی به دیدار مقابل سپیدرود رشت رسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران باید از ساعت ۱۵ فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم بروند. برانکو برای این مسابقه مشکلات زیادی دارد و اکثر بازیکنان این تیم به دیدار با سپیدرود رشت نخواهند رسید.

با توجه به حضور علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی در تیم ملی فوتبال ایران که مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات بازی کردند و شب گذشته (سه شنبه) به تهران بازگشتند، بیرو و ترابی در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفتند، اما نوراللهی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

محسن ربیع خواه، محمد انصاری و حسین ماهینی نیز مصدوم هستند و دیدار با جادوگر (لقب علی کریمی) را از دست داده اند. کمال کامیابی نیا نیز محروم است و مصاف با نماینده رشت را از دست داده است. بشار رسن نیز که باید گذرنامه جدید دریافت می‌کرد، قرار است فردا (پنج شنبه) وارد ایران شود تا او هم نتواند سرخپوشان را همراهی کند.

البته سید جلال حسینی نیز که دچار مصدومیت شده بود، در تمرین امروز (چهارشنبه) با بازیکنان کامل تمرین کرد تا خبر خوشی برای پرسپولیسی‌ها و برانکو باشد. البته مسئولان تیم سرخپوش به دنبال این هستند تا هر چه زودتر ITC ماریو بودیمیر را دریافت کنند و بتوانند از او مقابل سپیدرود استفاده کنند.

پرسپولیس می‌تواند مقابل سپیدرودرشت از بازیکنان جدیدش (سروش رفیعی، مهدی شیری، ماریو بودمیر، مهدی شریفی، محمد نادری و سعید کریمی) استفاده کند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی

مانع بزرگ ستاره پرسپولیس برای حضور در اسپانیا

پرسپولیس با منشا تسویه حساب کرد


انتهای پیام/

پرسپولیس در جام حذفی به مصاف سپیدرود می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار