ایران در ۴۰ سالگی انقلاب در اوج اقتدار است

امام جمعه موقت تهران گفت: پرچم اقتدار ایران در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در جهان برافراشته است.

ایران در ۴۰ سالگی انقلاب در اوج اقتدار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله کاظم صدیقی در یادواره شهدای روحانی استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی پایگاه مبارزه با ظالمان، متجاوزان و مستکبران در جهان است و مظلومان جهان برای مقابله با ظلم از ایران سرمشق می‌گیرند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس، افزود: شهدا با فداکاری و حماسه آفرینی اقتدار اسلام را نشان دادند و جایگاه شهدا نزد خداوند متعال بسیار رفیع است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه رفیع شهید، تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) در مبارزه با کفار و مفسدان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

آیت الله صدیقی نقش علما را مانند نقش انبیاء الهی و ائمه اطهار (ع) در هدایت جامعه برشمرد و با اشاره به اینکه ولایت فقیه مایه نجات جامعه و انسان‌هاست، ادامه داد: حاکمیت خداوند از مجرای ولایت فقیه محقق می‌شود و اکنون دشمن با تمام وجود در برابر حاکمیت خداوند ایستاده است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید حججی، یادآور شد: این شهید الگوی مهمی برای مقابله با کفار است و آثار و برکات شهادتش برای هدایت جامعه بسیار عجیب و اثرگذار بوده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنان از همه روش‌ها برای نابودی مسلمانان وارد می‌شوند، بیان کرد: دشمن از راه شبکه‌ها و فضا‌های مجازی وارد منازل مردم شده و زمینه قتل عام جوانان را فراهم کرده است که باید خانواده‌ها در این عرصه هوشیار باشند.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: کسانی که مدیریت فتنه را بر عهده دارند و اخلاق، ایمان و تدین مردم را تحت‌الشعاع قرار داده، زمینه آلودگی و گناه مردم به انواع فساد‌ها را فراهم می‌کنند، باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر مبارزه دائم با کفار و مفسدان در همه لایه‌های جامعه گفت: زندگی انسان باید جبهه نبرد علیه باطل در همه زمان‌ها باشد و زندگی وقتی الهی شد صحنه نبرد دائم با کفار و ظالمان می‌شود.

انتهای پیام/ک

دشمن از راه شبکه‌ها و فضا‌های مجازی وارد منازل مردم شده است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.