امیر سیاری خبر داد؛

اتکا بر ظرفیت داخلی برای تأمین نیاز‌های دفاعی

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هیچ‌گاه برای تأمین نیاز‌های دفاعی و تسلیحاتی خود دست نیاز به سوی دیگران دراز نکردیم و همواره بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کردیم.

دشمنان در صورت تعرض به ایران پاسخ محکمی دریافت خواهند کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ما با اتکا به خدا و رهنمود‌های امام (ره) و رهبر انقلاب توانستیم علی‌رغم تحریم‌های گسترده، شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: ما در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هیچ‌گاه برای تأمین نیاز‌های دفاعی و تسلیحاتی خود دست نیاز به سوی دیگران دراز نکردیم و همواره بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کردیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: ما پیام اقتدارآمیز «ما توانستیم» را به منصه ظهور رساندیم و این پیام الهام‌بخش را به ملت‌های آزاده جهان مخابره کردیم.

امیر سیاری با بیان اینکه اقتدار با ریختن پول ملت به جیب قدرت‌های فرامنطقه‌ای به دست نمی‌آید، گفت: ما امروز باید روی پای خود بایستیم و تنها راه ما اتکا به توان و استعداد‌های داخلی و ظرفیت‌های دفاعی است.

وی با تاکید بر اینکه بالا بردن توان دفاعی به معنی تعرض به دیگران نیست، تأکید کرد: تا جایی که امکان دارد در راستای ایجاد بازدارندگی توان دفاعی را تا حد امکان ارتقا می‌دهیم و در این رابطه از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به تهدیدات دشمنان گفت: آنان بدانند اگر قرار باشد که به مرز‌ها و منافع ما تعرض کنند، قطعا همچون گذشته با پاسخ دندان‌شکن و پشیمان‌کننده نیرو‌های مسلح ایران مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار