فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء تأکید کرد؛

جدیت قرارگاه در سرعت‌دهی به احداث متروی تهران - پردیس

فرمانده قرارگاه خاتم گفت: این قرارگاه تمام تلاش خود را برای تسریع در عملیات اجرایی احداث متروی تهران- پردیس به کار می‌برد.

جدیت قرارگاه در سرعت‌دهی به احداث متروی تهران - پردیسبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌های شهر جدید پردیس و مطالعات متروی تهران - پردیس با بیان اینکه موضوع شهرهای جدید و توسعه این شهرها از اهمیت ویژه‌ای برخودار است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ساکن شهر جدید پردیس تردد به تهران است که هزینه بالایی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

وی افزود: ساخت متروی تهران - پردیس از آرزو‌های مردم این شهر است که ما هم در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تمام تلاش خود را برای تجهیز متروی ۲۵ کیلومتری این مسیر به کار می‌گیریم.

سردار محمد تصریح کرد: اخیراً این قرارگاه متروی اسلامشهر را کلنگ زده است، اما متأسفانه بخش متروسیستم در ایران نسبت به سایر بخش‌های صنعتی از نظر بومی سازی عقب مانده است.

وی گفت: سالانه ارز زیادی برای تأمین سیستم‌های متروئینگ از کشور خارج می‌شود، اما اگر شرکت‌های داخلی حمایت شوند امکان تولید سامانه‌های سیگنالینگ و دیگر دستگاه‌های مورد نیاز را در کشور داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار