عضو انجمن انبوه‌سازان استان تهران مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید

محتشم گفت: مشکلات ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی کمتر از واحد‌های مسکن مهر نیست و دولت باید برای حل آن‌ از بخش خصوصی حمایت کند.

ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدیدحسن محتشم عضو انجمن انبوه‌سازان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رونمایی وزارت راه و شهرسازی از ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید و نوسازی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در محلات هدف گفت: به نظر می‌رسد که این طرح‌ها پیچیدگی‌های بسیار زیادی در مسیر ساخت خود دارند.

وی افزود: باید وزارت راه و شهرسازی در اجرای این پروژه‌ها از بخش خصوصی و سازندگان معتبر استفاده کند، زیرا که اجرای ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید مشکلات کمتری نسبت به واحد‌های مسکن مهر ندارد، بنابراین باید در اجرای این پروژه‌ها برنامه‌ریزی‌های دقیق و لازم را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: مسکن مهر پرند تا شهریور ماه آینده به اتمام می‌رسد/ اضافی ثبت نامی‌های پردیس به پرند منتقل می‌شود 


محتشم تأکید کرد: در طرح مسکن مهر هنوز ۲ میلیون واحد مسکونی در شهر‌ها باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد که این واحد‌ها تا چند سال آینده به اتمام برسد، بنابراین ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در  ۲ سال آینده بعید به نظر می‌رسد.

عضو انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: وزیر راه و شهرسازی اراده قوی‌ای برای ساخت و یا اتمام واحد‌های مسکونی دارد، اما اجرای این پروژه‌ها در چنین شرایطی بدون حمایت از بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و نیاز به استفاده از پیمانکاران قوی دارد.

انتهای پیام/


۲ میلیون واحد مسکن مهر در کشور نیمه تمام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار