مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی:

۴۴ طرح آبرسانی در روستاهای خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: با افتتاح ۴۴ پروژه آبرسانی در دهه فجر، ۸۶ روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

۴۴ طرح آبرسانی در روستاهای خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد دانشگر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: افتتاح این ۴۴ پروژه، بیش از ۱۱۱ هزار نفر در ۸۶ روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌سازد.

وی افزود: برای انجام این پروژه‌ها در مجموع، ۱۰۵ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری خط انتقال و بیش از ۱۴۳ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده، ۲۷ باب مخزن ذخیره با حجم ۷۹۷۰ مترمکعب احداث گردیده و ۲۲ حلقه چاه مورد حفر و تجهیز قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی تصریح کرد: احداث حوضچه‌های شیرآلات، نصب پمپ و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ را از دیگر مشخصات پروژه‌های افتتاحی دهه فجر سال جاری است که برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

دانشگر با بیان اینکه عملیات اجرایی ۱۰ پروژه آبرسانی به روستا‌های استان در دهه فجر با اعتباری حدود ۸۴ میلیارد ریال آغاز می‌شود اظهار داشت: با اجرای این پروژه‌ها بیش از ۱۷ هزار نفر در ۱۴ روستای خراسان رضوی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام// ز. م
 

بیش از ۱۱۱ هزار نفر در روستا‌های خراسان رضوی از نعمت آب شرب بهرمند می‌شوند

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.