برگزاری کارگاه آموزشی جابر بن حیان با شرکت ۸۰ آموزگار

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی جابر بن حیان با شرکت ۸۰ آموزگار دوره ابتدایی در شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای نهادینه شدن و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش از مقطع ابتدایی، کارگاه آموزشی جابربن حیان در دبستان شاهد حریت برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه ۸۰ نفر از رابطین و مجریان طرح در کلیه پایه‌ها شرکت کردند.

عبدی پور عنوان کرد: از مباحث مهم این کارگاه آموزشی می‌توان، مراحل اجرای جشنواره، انواع پروژه‌ها به تفکیک و حد مرحله هر یک از انواع پروژ ه.‌ها برای آموزگاران را نام برد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، مرحله آموزشگاهی جشنواره جابربن حیان اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان برای شرکت در جشنواره جابربن حیان ادامه داد: این جشنواره علاوه بر شور و هیجان و ایجاد رقابت سالم و مثبت بین دانش آموزان و فضای مدارس، حس کنجکاوی و جستجوگری را در بین دانش آموزان تقویت می‌کند.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی با مدرسی عباس معلمیان، استاد برجسته و دارای چندین رتبه برتر کشوری در جشنواره جابر بن حیان برگزار شد.

عبدی پور بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برنامه رادیویی-تلویزیونی صدای انقلاب در بهبهان ضبط شد.

وی افزود: در این برنامه امام جمعه، فرماندار، فرماندهی سپاه، روسا و کارمندان ادارات و نهاد‌های دولتی و خانواده‌های معظم شهدای انقلاب حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت:۴۶۰ دانش آموز دختر و پسر شهرستان بهبهان از کلیه مقاطع تحصیلی به همراهی مربیان و معاونین در این برنامه شرکت کردند.

وی در پایان افزود: دانش آموزان انقلابی دبستان شهید مرتب در این برنامه استانی هم صدا باهم سرودی انقلابی را سر دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار