مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه‌های مهرآباد تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد جزو صد فرودگاه برتر دنیا از نظر ترافیکی و خدمات رسانی هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رحمت الله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه بازدید از طرح ساخت فرودگاه گناباد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و نوسازی سامانه‌های ناوبری و ارتباطی و راداری فرودگاه‌ها از مهم‌ترین رویکرد‌های امسال شرکت فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال در حدود چهارسال گذشته برای تجهیز فرودگاه‌های کشور و نوسازی سامانه‌های ناوبری هوایی اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: مهمترین تمرکز فعالیت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بر کیفیت و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم است.

مه آبادی افزود: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور با توجه به تعداد فرودگاه‌های فعال و در دست ساخت در کشور مقدار دسترسی مردم استان‌های مختلف به فرودگاه‌های کشور در حد استاندارد تعیین شده است و برنامه‌ای برای ساخت فرودگاه جدید در کشور وجود ندارد.
 
محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی هم با اشاره به طرح ساخت فرودگاه گناباد گفت: این طرح با پیشرفت ۲۳ درصد وضع مناسبی ندارد و تاکنون برای ساخت آن ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز سال آینده به این طرح اختصاص می‌یابد؛ساختمان پایانه این فرودگاه نیز تا حدود یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.


انتهای پیام//آ. ح
 

روند ساخت فرودگاه گناباد شرایط مناسبی ندارد

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.