مدیر کل بهزیستی اردبیل:

۳۳ مورد پروژه بهزیستی در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۳ مورد پروژه بهزیستی در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل امروز با اعلام این خبر در نشست با اصحاب رسانه افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۳ مورد پروژه‌های مختلف بهزیستی با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سراسر استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: پایگاه سلامت اجتماعی، مرکز ویزیت در منزل بیماران نخاعی، مرکز مشاوره تخصصی، مرکز مشاوره عمومی، موسسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ۲۴ واحد مسکن مددجویان مرکز ندای مهر باران و خانه کوچک معلولان ذهنی در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: با اشاره به اینکه در سال ۹۷ مستمری مددجویان ۳/۴ برابر شده است گفت: بهزیستی استان اردبیل ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر زیر پوشش دارد.

ستاری در ارتباط با فعالیت اورژانس اجتماعی در اردبیل گفت: اورژانس اجتماعی با خط ۱۲۳ از تمام روستا‌ها و شهر‌ها قابل دسترس است و تا کنون ۵ هزار و ۲۸۸ مورد تماس با این سامانه انجام گرفته است.

وی همچنین درباره فعالیت مراکز مشاوره در استان نیز افزود: ۷۰ مرکز مشاوره تلفنی و حضوری در استان فعالیت می‌کنند که بیش از ۴۰ هزار نفر به این مراکز مراجعه تلفنی یا حضوری داشته اند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: ۱۴۰ واحد مسکن در سال ۹۷ به مددجویان واگذار شده است و ۶۷۵ فرصت شغلی نیز برای این برای مددحویان زیر پوشش بهزیستی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ح

ایجاد 675 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.