واکنش تهیه‌کننده «متری شش و نیم» به انتقادات؛

فیلم ما سیاه نمایی نمی‌کند/ تنها برای دریافت تجهیزات از پلیس یاری گرفتیم

تهیه کننده فیلم «متری شش و نیم» به انتقاداتی مبنی بر سیاه نما بودن فیلم واکنش نشان داد.

فیلم ما سیاه نمایی نمی‌کند/ تنها برای دریافت تجهیزات از نیروی انتظامی یاری گرفتیمسید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شش و نیم» درباره تأخیر در نمایش‌ این فیلم در جشنواره فیلم فجر، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها سوال‌ها و شبهاتی ایجاد شده بود که خوشبختانه با مذاکرات و رایزنی به یک همدلی و نتیجه مثبت رسیدیم و مشکلات حل و فصل شد.

وی در خصوص انتقاداتی مبنی بر سیاه نما بودن «متری شش و نیم» و ارائه تصویر غیر واقعی از نحوه زندگی معتادن که مصداق عینی در کشور نداشته و در فیلم‌های ساخته شده در کشور‌های دیگر دیده شده، عنوان کرد: من چنین تصوری ندارم، ما در فیلم زنگ خطر و عوارض مربوط به مقوله اعتیاد را نشان می‌دهیم و می‌گوییم چطور می‌تواند بنیان خانواده و جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آثار مخربی داشته باشد، پس نباید این را سیاه نمایی دانست.

وی افزود: مقوله اعتیاد فقط به مصرف شیشه و هروئین ربط پیدا نمی‌کند بلکه با کمی دقت و تجسس و تحقیق اعتیاد شاخصه‌های مختلفی دارد که مصرف مواد مخدر یکی از آن هاست و از همه مهمتر عواقب و تاثیرات منفی آن از جنگ بدتر است، چون سال‌های سال طول می‌کشد و از بین نمی‌رود و می‌ماند.

این تهیه کننده درباره سرمایه گذاری نیروی انتظامی در این فیلم گفت: این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته شده و پلیس سرمایه گذاری نکرده است.

ساداتیان افزود: لوکیشن‌های این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته شده است، اما در گرفتن تجهیزاتی مانند ماشین‌های نظامی، ون، اسلحه و... از پلیس یاری گرفتیم، چون باید این کار را می‌کردیم به خاطر اینکه به صورت عادی نمی‌توان مانند هر کالای دیگری فراهم کرد و از همکاری و حمایت خوبشان در این زمینه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.