۱۳ هزار و ۸۰ فقره پرونده تخلف صنفی در بخش‌های خدماتی و کالا در اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران تشکیل شد.

اصغر زاده معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۸۴ هزار واحد صنفی در مازندران از آغاز امسال تا پایان دی ماه مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به تشکیل ۱۳ هزار و ۸۰ فقره پرونده تخلف واحد‌های صنفی شد.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات انجام شده در زمینه گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و ارائه ندادن فاکتور بوده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۷ هزار مورد بازرسی در طرح نظارت بر خرید و فروش مصالح ساختمانی استان انجام شد که از این تعداد بازرسی ۲۶۹ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اصغر زاده افزود: این واحد‌های صنفی متخلف به ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی گفت: از آغاز امسال تا پایان دی ماه ۶ هزار و ۵۲۰ گزارش مردمی در ستادخبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ثبت شد که اکثر این شکایت‌ها درزمینه گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و ارائه ندادن فاکتور بوده است.

وی گفت: شهروندان در صورتی که مشکل یا تخلفی از واحد‌های صنفی در سطح استان مشاهده کردند با مراجعه به ادارات شهرستانی در ساعات اداری یا تماس با شماره ۱۲۴ در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند سوژه مورد تخلف را با ما در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم در صورت تایید تخلف اقدام شود.

انتهای پیام/آ

تشکیل بیش از ۱۳ هزار پرونده تخلف صنفی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار