خونسردی عجیب سارق حین سرقت تابلوی نفیس از موزه! + فیلم

خونسردی سارقی که در یک موزه شلوغ اقدام به سرقت یک تابلوی نفیس کرده بود سوژه رسانه‌ها شد.

خونسردی عجیب سارق حین سرقت تابلوی نفیس!+ فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت یک تابلوی عتیقه از موزه‌ای در شهر مسکوی روسیه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یک سارق به آرامی به این تابلو که بر روی دیوار آویزان است نزدیک شده و سپس با خونسردی عجیب آن را از روی دیوار برداشته و به سرقت می‌برد. این تابلو متعلق به قرن نوزدهم و اثر یک هنرمند روسی با نام " آرکیپ کوایندژی " بود که بعد از ظهر روز یکشنبه از داخل موزه به سرقت رفت.

مقامات موزه روز دوشنبه از دستگیری این سارق خبر دادند. بنا به گفته آن‌ها سارق با خونسردی وارد یک اتاق شلوغ در موزه شد و با برداشتن این تابلو پا به فرار گذاشت. این دومین حادثه خبرساز در گالری " تریتیکوف " در مسکو، پایتخت روسیه طی یک سال اخیر به شمار می‌رود. در ماه می‌ بازدیدکننده‌ای به یک تابلوی نفیس دیگر در این موزه خسارت زیادی وارد کرده بود. این مرد ۳۷ ساله با استفاده از یک میله آهنی اقدام به شکستن حفاظ شیشه‌ای یک تابلو کرده بود که به سه نقطه این تابلو خسارت وارد شد.

وزارت کشور روسیه از دستگیری این مرد ۳۱ ساله در روز دوشنبه در دهکده‌ای در اطراف مسکو خبر داد. این سارق جوان به پلیس گفت که تابلو را در یک ساختمان در حال ساخت پنهان کرده است. پلیس این تابلو را در محلی که سارق به مخفی کردن تابلو در آنجا اقرار کرده بود پیدا کرد. این تابلو یک نقاشی از کوه‌های کریمه و متعلق به سال ۱۹۸۹ تا سال ۱۹۰۸ بود.

گفتنی است؛ کاخ کرملین روز دوشنبه از ارتقای امنیت این موزه خبر داد اما اعلام کرد این حادثه باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لحظه سرقت یک تابلوی نفیس از موزه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار