همزمان با اولین روز دهه فجر؛

برگزاری ۲ طرح " تجلیل از غنچه‌های باغ انقلاب " و " ماشین انقلاب " در ارومیه

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، طرح‌های " تجلیل از غنچه‌های باغ انقلاب " و " ماشین انقلاب " در ارومیه نیز برگزار شد.

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیرکل کانون مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و فرا رسیدن دهه مبارک فجر طرح های " تجلیل از غنچه های باغ انقلاب " و " ماشین انقلاب " امروز در ارومیه و در طول دهه فجر در شهرستانهای میاندوآب، مهاباد و خوی برگزاری می شود.

حجت الاسلام بیگی افزود: طرح تجلیل از " غنچه های  باغ انقلاب " با شرکت 40 نفر از اعضای کانون که نسل چهارم انقلابند در هرکدام از شهرستان های ذکر شده با هدف پیوند نسل چهارم انقلاب با نسل اول انقلاب و با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی برگزار و تجلیل می شوند.

وی اظهار کرد: طرح " ماشین انقلاب " نیز با هدف آشنایی نسل چهارم انقلاب و مردم با آرمان ها و دست آوردهای چهل ساله انقلاب برگزار می شود و در این طرح بر روی پرده مروری بر چهل سالگی انقلاب می شود. 

حجت الاسلام بیگی تصریح کرد: شرکت در طرح " ماشین انقلاب " برای عموم مردم آزاد است و مردم با شرکت در این طرح با ویژگی ها و دست آوردهای انقلاب آشنا می شوند.

انتهای پیام/م

برگزاری طرح ماشین انقلاب در ارومیه

برچسب ها: دهه فجر ، کانون مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.