۱۲۰ روستای ریگان برق دار شده اند

فرماندار ریگان گفت: با برقراری عدالت کامل اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی روشنایی را به ۱۲۰ روستای صعب العبور ریگان آورد.

۱۲۰ روستای ریگان برق دار شده اندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امین باقری فرماندار ریگان گفت: یکی از خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان انجام داده برق رسانی به روستا‌های صعب العبور شهرستان ریگان بود.

وی افزود: برق رسانی به ۱۲۰ روستای صعب العبور شهرستان که فاقد راه ارتباطی مناسب بودند عدالت اجتماعی را در این روستا‌ها برقرار کرد.

فرماندار ریگان تصریح کرد:اجرای خط انتقال برق در صعب العبور‌ترین نقاط شرق کشور در این شهرستان روشنایی را به اهالی این منطقه آورده است.

باقری بیان داشت: در گذشته وقبل از نظام مقدس جمهوری اسلامی اهالی مناطق کوهستانی شهرستان روستا‌های این مناطق در تاریکی مطلق بودند، اما امروز به برکت انقلاب در دور افتاده ترین نقاط شهرستان نیز تیرهای برق روشنایی را به خانه مردم آورده است.

وی تصریح کرد :به توجه به اینکه برق رسانی به روستا‌های صعب العبور  با تعرفه دریافتی از روستائیان قابل قیاس نمی‌باشد ،تنها نکته‌ای که اجرای اینگونه طرح‌ها را توجیه پذیر می‌کند شوق خدت به مردم وتلاش برای برقراری عدالت کامل اجتماعی است.

فرماندار ریگان بیان افزود: برای اجرای پروژه های برق رسانی وارسال روشنایی به این مناطق نظام مقدس جمهوری اسلامی میلیارد‌ها تومان اعتبار هزینه نموده است.

باقری گفت: با برق رسانی به این روستا‌ها اهالی روستا‌هایی که قصد مهاجرت از این روستا‌ها را داشتند به روستا‌های خود بازگشتند واقدام به ساخت وساز کردند.

وی افزود: با اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ما شاهد زدوده شدن غبار محرومیت از چهره روستا‌های این شهرستان هستیم.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت کامل اجتماعی است اظهارکرد: اجرای طرح‌ها وخدمات عمرانی در روستا‌های محروم عدالت اجتماعی را در این روستا‌ها به نمایش گذاشته است.

باقری بیان داشت :تا پایان امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در شهرستان ریگان از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

ریگان دارای ۳۰۲ پارچه آبادی در شرق استان کرمان با جمعیت ۹۰ هزار نفری است .

انتهای پیام/ح

برق دار شدن روستاهای ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار