۲۶ هزار نیازمند استان بوشهر از زکات پرداختی مردم بهره‌مند شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بوشهر گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲۶ هزار نفر از نیازمندان استان بوشهر از برکات زکات پرداختی مردم بهره‌مند شدند.

۲۶ هزار نفر از نیازمندان استان بوشهر از زکات پرداختی مردم بهره‌مند شدندعبدالرضا واعظ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، افزود: امروزه در جامعه اسلامی آن چیزی که در ارتباط با مسئله زکات , فرهنگ پرداخت و احیا زکات آمده است برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه نشست‌های منطقه‌ای زکات در تمام استان بوشهر به منظور ظرفیت شناسی واقعی زکات است ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۵ درصد از ظرفیت‌های زکات در استان بوشهر شناخته شده و ۷۵ درصد از ظرفیت واقعی ناشناخته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بوشهر تصریح کرد: در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۵ میلیاردتومان زکات جمع آوری  و این زکات را در حوزه‌های ازدواج، مسکن، درمان و زیارت پرداخت شده است.

واعظ عنوان کرد:امیدوار هستیم با توجه به بارندگی‌های خوب امسال و برداشت خوب محصولات کشاورزی در استان زکات خوبی را جمع آوری کرده و در تمام سر فصل‌هایی که سبد نیازمندی، نیازمندان شناسایی شده در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی به دلیل بانک اطلاعاتی دقیقی که از نیازمندان واقعی دارد هم وظیفه جمع آوری و توزیع زکات را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/م

در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۵ میلیاردتومان زکات جمع آوری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.