میزخدمت درنمازجمعه انار

امام جمعه انار از راه اندازی میزخدمت در مراسم نمازجمعه انار قدردانی کرد.

میزخدمت درنمازجمعه اناربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان انار با اشاره به روز تاریخی دوازدهم بهمن و ورود پیروزمندانه امام خمینی به ایران اسلامی گفت: علیرغم همه تلاش‌های دشمنان برای ممانعت از ورود حضرت امام خمینی به ایران، به خواست الهی و اراده قوی مردم بالاخره حضرت امام به ایران برگشت و بعد از ۱۰ روز حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شد و نظام جمهوری اسلامی همچون خورشیدی در ایران طلوع کرد.

وی افزود:با پیروزی انقلاب اسلامی، نور امید، عزت، پیروزی و رهایی از چنگال ظالمان و مستکبران به قلب تمامی ملت‌های مظلوم دنیا تابید.

وی در ادامه افزود:برنامه‌های گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی را به گونه‌ای برگزار نمایید که در شان انقلاب اسلامی و رعایت حرمت خون صد‌ها هزار شهید باشد.

وی گفت:زمینه را برای حضور همه اقشار فراهم کرده و حرمت ایام فاطمیه را هم حفظ کنید.

حجت الاسلام منتظری افزود:در پخش موسیقی و آهنگ‌ها رعایت موازین شرعی بشود و اشعار و سروده‌ها در راستای انقلاب اسلامی و حماسه‌عظیم ملت ایران باشند.

امام جمعه شهرستان در ادامه گفت:این گونه نباشد که اقشاری از مردم میل و رغبت در این برنامه‌ها را نداشته و موجبات دلخوری و ناراحتی آنان فراهم شود.

حجت الاسلام منتظری ضمن تشکر از فرماندار شهرستان در راه اندازی میز خدمت در مراسم نماز جمعه گفت:میز خدمت در مراسم نماز جمعه برای ارتباط هر چه بیشتر میان مردم و مسئولان است.

وی در پایان خطبه‌ها گفت:در ماه اسفند همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، مراسم پیوند فاطمی با هدف ازدواج آسان در شهرستان انار برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی میزخدمت درنمازجمعه انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار