توقف کامیون کشنده با بیش از ۱۰۰ کیلو گرم مواد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی یک دستگاه تریلر با یکصد گیلوگرم موادمخدر را توقیف کردند.

توقف کامیون کشنده با بیش از ۱۰۰ کیلو گرم موادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرگرد اسحاق دریجانی جانشین فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: با تلاش چشمگیر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران، هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده تریلر ترانزیت مشکوک و وی را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: این تریلر از سمت شرق کشور به مقصد استان‌های مرکزی در حرکت بود که پس از بازرسی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
سرگرد اسحاق دریجانی افزود:ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از تریلر مقدار ۱۰۰کیلو و ۲۰۰گرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف و در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر با بیان اینکه اعتیاد تاثیری زیادی بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد، بیان داشت:با همت و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر جاده ترانزیت شرق استان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

انتهای پیام/ح

کشف مواد ازکامیون درنرماشیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار