راه اندازی گفتمان دینی در مدارس بهشهر

۲۰ گفتمان دینی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت فاطمی در مدارس مقطع متوسطه بهشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محمد بابایی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: برگزاری مسابقه‌های مختلف از جمله شمیم انقلاب، مقاله نویسی و  نقاشی بین قرآن آموزان در موسسات قرانی با محوریت دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

وی افزود: نشست‌هایی نیز با حضور کارشناسان و مبلغان متخصص خارجی از حوزه جامعة المصطفی قم با هدف پاسخ به سوالات و شبهات دینی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر گفت:: اعزام روحانیون و مبلغان دینی به مدارس شهرستان، نشست بصیرتی برای خانواده‌های سازمان اداره تبلیغات اسلامی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری مسابقات قرانی در موسسات‌های قرآنی، مساجد و حسینیه‌ها و کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها با حضور اساتید مجرب کشوری از دیگر برنامه‌های این اداره است.

حجت الاسلام بابایی، بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد و افزود: مبلغین جهت تبیین این دستاورد‌ها به روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار اعزام می‌شوند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر از ساخت خانه عالم در روستا‌ها خبر داد و عنوان کرد: روحانیون به صورت دائمی برای ترویج کار‌های دینی، مذهبی و انقلابی در روستا‌ها مستقر شدند.

حجت الاسلام بابایی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از برنامه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی در دهه مبارک فجر امسال برشمرد و گفت: در این روز ۱۲ ایستگاه قرآنی با عنوان قرآن بخوانید، جایزه بگیرید از چهارراه استقلال تا پارک ملت دایر است.

انتهای پیام/ م

اجرای ۲۰ گفتمان دینی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی در بهشهر

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.