دستاورد‌های ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی در مناطق مرزی و محروم

فرماندارتربت جام گفت: انقلاب اسلامی درطی۴۰ سال خدمات بسیاری به مردم مناطق مرزی انجام داده و مردم شیعه واهل سنت تربت جام با وحدت و صمیمیت درکنار هم زندگی می‌کنند.

دستاورد‌های ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی در مناطق مرزی و محروم به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی فرماندارشهرستان تربت جام در جمع کاروان بسیج رسانه صدا‌ی انقلاب با اشاره به بررسی شاخص‌ها در بخش‌های مختلف از جمله راه سازی گفت : درحوزه راه سازی، روستا‌های بالای ۵۰ خانوار با شاخص ۹۴درصد از راه آسفالت برخوردارند و فقط چهار روستا داریم که آسفالت نشده است.

وی با اشاره به روند پیشرفت حوزه گازرسانی بعد از انقلاب اسلامی افزود: بیش از ۷۰درصد روستا‌ها از نعمت گاز برخوردارند و روستای سمیع آباد در دهه فجر مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

فرماندارشهرستان تربت جام در ارتباط با آب شرب بهداشتی تصریح کرد: بیش از ۸۷درصد روستا‌ها آب شرب بهداشتی دارند و باقی مانده آن‌ها درحال اجرای پروژه آبرسانی هستند.

وی در خصوص  اشتغال زایی گفت : در سال جاری تعداد سه هزار ۲۹۴ نفر تعهد ایجاد اشتغال داشتیم که از این رقم دوهزار ۴۹۲نفر تا الان تحقق یافته و این روند ادامه دارد.

فرماندار شهرستان تربت جام در خصوص   اشتغال روستایی اظهار داشت :درمرحله اول با پرداخت ۲۱۵میلیارد تو‌مان برای یک هزار ۷۱۶ نفر شغل ایجاد شد.

حمیدی در پایان ادامه داد:درسال جاری از محل سود سوخت مرزنشینان در طی ۱۱مرحله به خانوار‌های نوار مرزی به میزان ۱۱۰ میلیاردتومان به ۱۰هزارو ۲۳۰خانوار وجه نقد پرداخت شده است.

انتهای پیام//ز.م


گفته‌های فرماندار تربت جام در جمع کاروان بسیج صدای انقلاب

برچسب ها: دهه فجر97 ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار