نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمدمطرح کرد

ضرورت تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب از سوی مبلغان

دستاورد‌های چهل ساله نظام و انقلاب باید از سوی مبلغان دینی اعزامی به مناطق کهگیلویه و بویراحمد به خوبی برای افکار عمومی جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد در نشستی مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه و جمعی از مبلغان دینی با اشاره به برخی خدمات ارزنده انقلاب در استان گفت:ضرورت دارد این دستاورد‌ها در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب تشریح شود.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نیازسنجی و اولویت بندی بیان نیاز‌های مردم را از اهم وظایف مبلغان دینی دانست و افزود:گاهی با بیان و مطالبه یکی از نیاز‌های حساس و حیاتی مردم می‌توان از بروز ده‌ها آسیب اجتماعی در جامعه جلوگیری کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با ارائه کلاس‌های مشاوره خانواده را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم و ضروری برشمرد و گفت:باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کرد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش اخلاص در عمل، ایمان و تقوی در انجام کار‌ها را مهم خواند و افزود:اگر کار‌ها با باور قلبی و ایمان همراه باشد موفقیت در کار‌ها و از همه مهمتر رضای خدا را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد معرفی دقیق و واقعی سیره اهل بیت عصمت و طهارت را برای مردم دنیا ضروری دانست و اضافه کرد:اگر این مهم به خوبی انجام شود خیلی از جرم و جنایت ها، بی عدالتی‌ها و مشکلاتی که امروز جامعه جهانی با آن روبرو است رفع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویاحمد هم گفت:۱۷ مبلغ دینی از امروز تا ۲۲ بهمن ماه در بقاع متبرکه شاخص استان مستقر و در زمینه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب و برنامه‌های ایام فاطمیه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

حجه الاسلام جنتی پور افزود: بقعه بی بی حکیمه، امام زاده قاسم، امام زاده مختار، امام زاده سید محمود از جمله بقاعی هستند که این مبلغان در آن‌ها مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مبلغان از علمای حوزه علمیه قم، اما بومی استان هستند گفت:تبیین دستاورد‌های نظام، پاسخ به شبهات و مسائل شرعی، تبیین فرهنگ وقف و مشاوره خانواده و تشریح سیره علمی و اخلاق و رفتار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از مهمترین برنامه‌های این مبلغان است.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.