برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه فراگیر در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان از برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه فراگیر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و شهری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه فراگیر در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: روز پنجشنبه با برافراشتن پرچم مقدس ایران و با حضور خانواده شهیدان «فخوری» و «بحرینیان» به صورت رسمی در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی، ویژه برنامه‌های شهرداری اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی تصریح کرد: برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه فراگیر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و شهری در ۱۵ منطقه شهرداری با بیش از دو هزار اجرا از سوی شهرداری اصفهان برای ایام دهه فجر پیش بینی شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه همچون یک و نیم سال گذشته رویکرد و تأکید جدی شهرداری اصفهان برخورداری مناطق ۱۵گانه شهر از برنامه های دهه فجر است، افزود: در کنار رویدادهای تدارک دیده شده، اقدامات ویژه‌ای در فضاسازی شهری طی این ایام صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به نصب المان‌هایی با عنوان "چهلستون انقلاب" و نصب "دیواره پازلی" متشکل از عکس‌های حال و هوای روزهای انقلاب اشاره کرد.

وی با بیان اینکه "چهلستون انقلاب" تمام اقشار مردم را کنار هم قرار داده است، گفت: چهلستون انقلاب با در کنار هم قرار دادن قشرهای مختلف مردم، وحدت بین اقشار را نشان داده و یادآوری می‌کند که مردم ستون‌های انقلاب هستند.

نوروزی اظهارکرد: روز گذشته به مناسبت آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، مانور بزرگ تاکسیرانی از مقابل گلستان شهدا با حضور تقریباً هزار تاکسی مزین به پرچم ایران برگزار شد که به تمام این تاکسیرانان خسته نباشید گفته و از آنها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: به دلیل تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه تمام برنامه‌های دهه فجر شامل جشن‌ها و جشنواره ها تا قبل از شروع ایام شهادت به پایان می‌رسد و پس از آن برنامه‌های طراحی شده متناسب با این ایام برگزار می‌شود.

شهردار اصفهان از افتتاح سینما بهمن خوراسگان خبر داد و گفت: در این هفته سینما بهمن خوراسگان به عنوان یک پروژه مشارکتی در منطقه ۱۵ با هدف توزیع امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی به صورت رسمی افتتاح می‌شود تا مردم این منطقه از این امکان برخوردار شوند و بتوانند از این سینما استفاده کنند.

وی با ابراز خرسندی از جاری شدن زاینده رود، اظهارکرد: خوشحالم که با جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده رود شادی را در بین شهروندان اصفهانی می‌بینیم؛ طبق آمارهای اعلام شده، آمار مسافران خط اول مترو همزمان با جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود به حدود ۸۵ هزار نفر رسیده و دو ایستگاه مجاور رودخانه روزهای خیلی شلوغی را سپری کردند.

 

انتهای پیام/م

 

برنامه‌های دهه فجر در دل محلات شهر برگزار می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.