افتتاح نمایشگاه عکس راه ایثار در ساختمان شهرداری رشت

نمایشگاه عکس راه ایثار تصاویری از نهضت جنگل تا شهدای مدافع حرم امروز در ساختمان جدید شهرداری رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد علی حق بین فرمانده لشکر سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: پاسداران نظام، راه امام حسین (ع) را ادامه می‌دهند و امنیت پایدار حاکم در منطقه با رشادت‌های پاسداران در خارج از مرز‌های کشورمان اتفاق افتاد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، عکس‌های دوران جنگ را یادآور خاطرات شیرین و تلخ برای مردم و رزمندگان عنوان کرد و افزود: سربازان نظام توانستند بار‌ها در لباس پاسداری دل مردم را شاد کرده و مسیر دین جان فشانی کنند.

وی با اشاره به امنیت حاکم بر کشور ، گفت: امنیت کشور را مدیون تمامی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و پاسدارانی که در دور دست‌ها و در خارج از مرز‌های ایران اسلامی برای ما امنیت به سوغات می‌آورند هستیم.

همچنین در این آیین افتتاح نمایشگاه، سید امیرحسین علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت هم گفت: عزت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت شهدای بزرگوار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مایه عزت و افتخار شهر و دیارشان هستند افزود: هر کدام از شهدای مدافع حرم ویژگی‌های خاصی نسبت به دیگر انسان‌ها داشتند و در واقع باید اذعان کرد که شهدای مدافع حرم گلچین شده و برای این مسیر انتخاب شدند.

نمایشگاه عکس راه ایثار تصاویری از نهضت جنگل تا شهدای مدافع حرم با ۱۲۰ عکس از امروز تا ۲۲ بهمن دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ با مراجعه به ساختمان جدید شهرداری رشت در میدان گیل از آن دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه عکس راه ایثار

برچسب ها: نمایشگاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.