گشایش نمایشگاه عکس در رشت

نمایشگاه عکس با عنوان تندیس خیال در رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایشگاه عکس با عنوان تندیس خیال آثاری از اسماعیل کشتکار با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی ایران در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپاشده است.
وی افزود:در این نمایشگاه مجموعه عکس‌هایی از طبیعت ایران شامل ٤٤ عکس رنگی در ابعاد ٥٠ در ٧٠ برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: این نمایشگاه عکس از امروز تا یکم آذر صبح‌ها از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣ و عصر‌ها از ساعت ١٦ تا ١٩:٣٠ برای بازدید علاقمندان به هنر عکاسی و طبیعت دوستان دایر است.
محمد حسن پور افزود: اسماعیل کشتکار کوهنورد و هنرمند شناخته شده اهل سپیدان استان فارس در عرصه عکاسی طبیعت ایران است و عکس‌های خود را از مناطق مختلف ایران در ۱۵ سال کوهنوردی و طبیعت گردی تهیه کرده که این عکس‌ها پیش از این در استان‌های مختلف به نمایش درآمده است.
وی تصریح کرد: این هنرمند مقام اول جشنواره کشوری انسان، سنگ، کوهستان و مقام اول جشنواره عکس طبیعت - کوهستان را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام / ق

 

نمایشگاه عکس با عنوان تندیس خیال در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.