با همت والای خیرین؛

موسسه آموزش عالی سلامت بوکان کلنگ زنی شد

پروژه ساخت موسسه آموزش عالی سلامت بوکان، با زیربنای حدود ۱۵ هزار مترمربع، بعدازظهر امروز با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ظهر امروز (شنبه) همزمان با آغاز برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه ساخت موسسه آموزش عالی سلامت بوکان با حضور جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، رضا حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، در زمینی به مساحت ۳ هکتار کلنگ زنی شد.

در این مراسم جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از خیرین سلامت و مسئولان شهرستان بوکان و تشکر ویژه دارم که همدلی و وفاق را در شهرستان به وجود آورده اند و زمینه ساز ایجاد چنین طرح‌هایی شده اند.

در ادامه این آئین، مبارک قدم مدیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: ارزش زمین واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت این پروژه، ۵۰ میلیارد ریال است.

در حاشیه این مراسم محمد عباسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اعلام اینکه صفر تا ۱۰۰ ساخت این پروژه عظیم و ارزشمند، توسط خیرین بزرگوار محمد مهدی نجات و ماموستا خضر عمری انجام می‌پذیرد، گفت:: نقشه و طراحی این ساختمان در مساحت ۱۵ هزار مترمربع تهیه شده است، که شامل فضا‌هایی همچون ساختمان اداری، دانشکده پیراپزشکی، کتابخانه‌ی مرکزی، خوابگاه‌های دانشجویی خواهران و برادران، سلف سرویس و سالن ورزشی خواهد بود.

وی تصریح کرد: زمین پروژه‌ی مذکور، که متعلق به اداره راه و شهرسازی بود، چندی پیش در محل فرمانداری با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان، نماینده اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، اداره مسکن و شهرسازی بوکان و نماینده شورای خیرین سلامت،صورتجلسه واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی منعقد گردید.

مجتمع آموزش عالی مانند دانشگاه ها می باشد اما از امکانات محدود تری برخوردار هستند ولی به لحاظ مدرک و اعتبار مدرک ارائه شده به دانشجویان با هم برابری می نمایند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستاها می باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.

 

انتهای پیام/م

کلنگ زنی موسسه آموزش عالی سلامت بوکان

برچسب ها: اخبار سلامت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.