عرب: قطری‌ها هزینه کمپ اسپایر را از ما گرفتند/ احتمالا منظور تاج کمک معنوی بوده است/ دهم فروردین به مصاف استقلال می‌رویم

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت بیان کرد: با توجه به اینکه برخی ملی پوشان را نداشتیم، بازی خوبی بود و نتیجه خوبی گرفتیم. پس از تعطیلات در نخستین بازی مقابل سپیدرود در رشت قرار گرفتیم و خداراشکر موفق به کسب پیروزی شدیم.  

او افزود: تیم برای دیدار با پرسپولیس آماده است و مشکلی ندارد و خداراشکر آمادگی خوبی داریم. هدف مان قهرمانی در ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.  

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در مورد زمان برگزاری دربی پایتخت گفت: تاکنون برانکو، سرمربی تیم درباره زمان بازی شهرآورد نظری نداده و تا نکته‌ای را بیان نکند، تیم مان در زمان معین (10 فروردین 1398) با استقلال بازی می‌کند.  

ایرج در خصوص اظهارات تاج مبنی بر کمک فدراسیون فوتبال قطر به پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده سازی خاطرنشان کرد: احتمالا منظور رئیس فدراسیون فوتبال، کمک‌های معنوی و هماهنگی بوده است. هزینه رفت و آمد، هتل، کمپ، بلیت و ... تمامی وجوه را ما پرداخت کردیم و کمک مالی به ما نشده است. احتمال دارد منظور رئیس فدراسیون مساعدت یا برخی هماهنگی‌ها بوده باشد. خود مهدی تاج هم می‌داند ریالی کمکی از آن‌ها (قطری ها) نشده و تمام مسائل مالی برعهده باشگاه بوده است.

او در پایان در مورد انتخاب ورزشگاه زعبیل برای میزبانی از تیم‌های سعودی بیان کرد: به نظر من انتخاب امارات برای میزبانی از تیم‌های عربستانی و الاهلی انتخاب درستی بوده و مشکلی ندارد.


بیشتر بخوانید:

سپیدرود ۰ - ۱ پرسپولیس / صعود سرخ پوشان به مرحله یک چهارم با گل دقیقه نودی کریمی

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس در جام حذفی/ حرارت خفیف بعد از تب شدید جام ملت‌ها

پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار