افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح دانشگاه کاشان در دهه فجر

رئیس دانشگاه کاشان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح علمی ، آموزشی ، تحقیقاتی ، فرهنگی و ورزشی این دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت : پردیس شهدا از جمله طرح های مورد بهره برداری است که برای اجرای این طرح در عرصه ای به  مساحت 730 متر مربع ۷ میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی نیز به همین مناسبت در ساختمان حضرت آیت اله یثربی (انتهای خیابان طالقانی)  افتتاح می شود.

به گفته رئیس دانشگاه کاشان ، همچنین در دهه فجر امسال مرحله دوم مرکز تجاری سازی و نوآوری دانشگاه کاشان در بخشی از ساختمان پژوهشکده انرژی، به مساحت یک هزار و 550 متر مربع  و اعتبار 26 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

زراعت ، آغاز عملیات اجرایی احداث  یک مجموعه ورزشی دانشگاه کاشان به مساحت یک هزار متر مربع و با مشارکت خیران ارجمند را یادآورشد و گفت:  عملیات اجرایی بوفه طبیعت نیز برای رفاه بیشتر دانشجویان عزیز شروع می شود.

انتهای پیام/م

 

سخنان رئیس دانشگاه کاشان در باره افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح این دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.