۱۵۰۰ تاکسی به استقبال بهار انقلاب رفتند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:: با حضور بیش از ۱۵۰۰ تاکسی مانور بزرگ تاکسیرانی اصفهان پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان ؛ به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مانور بزرگ ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با حضور نزدیک به ۱۵۰۰ تاکسی از خیابان فرایبورگ تا گلستان شهدای اصفهان در حضور مسئولان استانی؛ مدیران شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

هادی منوچهری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در حاشیه این همایش اظهار کرد: امسال نیز مانند سالیان گذشته و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته به مناسبت دوازده بهمن ماه روز تاریخی بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مراسم مانور بزرگ تاکسیرانی با حضور بیش از  ۱۵۰۰ تاکسی برگزار شد.

وی تصریح کرد : در این همایش خودروهای مرتبط با ناوگان تاکسیرانی شامل سرویس مدارس؛ خودروهای مرتبط با تاکسی بی‌سیم ؛ تاکسی‌های گردشی و خطی از محل جایگاه و روبروی گلستان شهدا عبور کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه استقبال تاکسیرانان از برنامه دهه فجر امسال بیش از سال های گذشته بود؛ اضافه کرد : به لطف خدا با این استقبال مراسمی در شأن و شخصیت سازمان تاکسیرانی برگزار شد که جا دارد از همه عزیزان ناوگان تاکسیرانی؛ مردم و مسئولان حاضر در مراسم تشکر کنم.

منوچهری ادامه داد: بسیار خوشحالیم که با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گرامیداشت این مراسم همچنان با شور؛ حرارت و استقبال مردم مواجه می‌شود.

انتهای پیام/م

استقبال تاکسیرانان اصفهانی از دهه فجر امسال

برچسب ها: تاکسیرانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.