افتتاح ۳سالن ورزشی سر پوشیده در شهرستان خوی

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی گفت:۳سالن ورزشی سر پوشیده در طول دهه فجر توسط اداره ورزش خوی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید امیرحسین طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان خوی در جمع خبرنگاران از افتتاح چندین سالن ورزشی درشهرستان خوی خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ساختمان ورزش باستانی زورخانه (پوریایی، ولی) با مساحت ۴۲۰ مترمربع و با اعتبار استانی بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان با هدف توسعه ورزش زورخانه‌ای به بهره برداری می‌شود.

طباطبایی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره فیرورق با مساحت ۱۷۵۵ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح میشود.

وی افزود: در این ورزشگاه ورزش‌هایی همچون والیبال، فوتسال، پینک پونک، کشتی، تکواندو و کونک فوآ شروع به فعالیت خواهند کرد.

طباطبایی ادامه داد: پروژه دیوار کشی مجموعه ورزشی ۷ تیر خوی با اعتبار استانی ۶۷۷ میلیون تومان افتتاح می شود.
 
رئیس اداره ورزش خوی تصریح کرد: با افتتاح این ۳ سالن ورزشی، تعداد اماکن ورزشی سرپوشیده خوی به ۲۷ مورد می‌رسد که از این تعداد ۱۸ سالن در شهرستان خوی، ۶ سالن در شهر‌های تابعه و ۳سالن در روستا‌ها این شهر هستند.

طباطبایی اظهار داشت: سیستم گرمایشی ۲۷ سالن سرپوشیده مذکور از موتور خانه‌ای به سیستم گرمایشی تابشی سقفی (گازی) ارتقاء پیدا کرده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوی در قسمت دیگری از سخنان خود در باره مسابقات دهه مبارک فجر گفت: در طول این ایام جمعا ۵۳ مورد مسابقه ورزشی شامل، مسابقات والیبال و فوتسال فرهنگیان و دانش آموزان، فوتسال بین پایگاه‌های بسیج، صعود به ارتفاعات اطراف خوی توسط کوهنوردان خوی، تکواندو بین باشگاه‌های داخل شهر، والیبال و کاراته بانوان، والیبال دسته جات آزاد، فوتسال بین تیم‌های کارکنان ادارات دولتی و سازمان ها، کشتی ۳ جانبه با شرکت تیم‌های شهر‌های استان و استان‌های همجوار، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی باشرکت تیم‌های متعدد نیرو‌های مسلح خوی و والیبال محلات که این مسابقات در بخش‌های فیرورق - ایواوغلی و صفائیه شروع شده و در حال برگزاری هستند.

 
انتهای پیام/م
 

افتتاح پروژه های ورزشی در خوی

برچسب ها: دهه فجر ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.