آمادگی کمیته امداد در تعامل با دیگر ارگان‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امدادخراسان رضوی آمادگی کامل دارد تا با دیگر ارگان‌ها برای رفع مشکلات مددجویان، وتنوع خدمات این نهاد تعامل برقرار کند.

مشارکت همه جانبه/ آمادگی کمیته امداد در تعامل با دیگر ارگان‌هابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در جلسه مشترک با کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: کمیته امداد در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، مسکن، مشاوره، سلامت وکارآفرینی خدمات ارزنده‌ای را تاکنون ارائه کرده است.

وی فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های توانمندسازی را تشریح کرد و افزود: به منظور نهادینه کردن ورود خانواده‌ها به بستر توانمندسازی در بخش‌های مختلف، استارتاپ‌هایی برگزار شده است تا خانواده و فرزندان آن‌ها را درگیر اشتغال و طرح‌های نو کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:برای اولین بار در کمیته امداد کشور، خراسان رضوی پنل‌های خورشیدی و تولید انرژی پاک در منازل مددجویان روستایی را راه اندازی کرده است.

آسوده گفت: خوشبختانه به خاطر اجرای خیلی از برنامه‌های موفق در بخش اشتغال مدعی به پیشتاز بودن هستیم.

وی با اعلام اینکه بیشترین خانواده‌های تحت حمایت به دلیل فوت از خدمات کمیته امداد در خراسان رضوی بهره‌مند هستند، افزود: بیش از ۶۰ درصد از جامعه آماری مددجویان این نهاد بانوان هستند و مابقی به دلیل از کارافتادگی، بیماری و سالمندی مرد، از کمیته امداد خدمات می‌گیرند.

کانون زنان می‌تواند بازوی اجرایی ارگان‌های دولتی باشد

مریم سراج احمدی رئیس هیأت مدیره کانون زنان بازرگان خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: تشکل‌هایی مانند کانون زنان می‌توانند بازوی اجرایی قوی در کمک به ارگان‌های دولتی باشند.

وی افزود: این کانون آمادگی دارد تا در حوزه توانمندسازی حرفه‌های خانگی و تجاری سازی آن‌ها، آموزش‌هایی را به مددجویان کمیته امداد ارائه کند.

اکنون در استان خراسان رضوی با وسعت جغرافیایی ۱۱۸ هزار و ۸۵۴ کیلومتر مربع، بیش از ۲۰۵ هزار خانواده از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام // ف. ک
برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.