پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران در فاصله 19 ماه تا المپیک

مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد روز سه شنبه (16 بهمن ماه) به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور 8 کشتی گیر بزرگسالان و 9 کشتی گیر جوان از روز 8 بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و نفرات شرکت کننده در جام تختی از این اردو معاف بودند.

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران در فاصله 19 ماه تا المپیک

آزادکاران حاضر در اردو تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی را در دستور کار خود داشتند و این مرحله از تمرینات روز سه شنبه 16 بهمن ماه پایان می یابد.

مرحله پنجم اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور کشتی گیران مدنظر کادر فنی و نفرات منتخب جام تختی از روز 23 بهمن ماه زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار آغاز می شود.

آزادکاران تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت های بین المللی جام تختی (18 و 19 بهمن در کرمانشاه) و جام دانکلوف بلغارستان (9 تا 12 اسفندماه) به عنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.

همچنین مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز 10 بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است که در این مرحله از اردو نفرات منتخب رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و نفرات مدنظر کادر فنی حضور دارند و تمرینات متنوعی از جمله تمرینات استقامتی، آمادگی جسمانی، هوازی و همچنین تمرینات کشتی و مررو فن در دستور کار قرار دارد.

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران در فاصله 19 ماه تا المپیک

فرنگی کاران که صبح امروز (یکشنبه) استراحت داشتند، بعد از ظهر تمرینات ایستگاهی را برگزار می کنند و صبح فردا تمرینات صبحگاهی و بعد از ظهر نیز تمرین وزنه را انجام خواهند داد.

همچنین 10 کشتی گیر کشورمان نیز به همراه محمد بناء سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جام وهبی امره ترکیه حضور دارند که تاکنون تیم ایران به یک مدال طلا و دو مدال برنز دست یافته و سه نماینده کشورمان امروز در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی حضور دارند.

این مرحله از اردو روز 20 بهمن ماه پایان می یابد و مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) چند مرحله اردو و حضور در رقابت های جایزه بزرگ مجارستان (4 و 5 اسفندماه)، به عنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه خود دارد.

رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد که آزاد فرنگی کاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 19 ماه زمان دارند.


بیشتر بخوانید:

دوپینگ ملی پوش تیم کشتی فرنگی مثبت شد

رضا یزدانی: برای اولین تورنمنت خارجی آماده می شوم/ کشتی آزاد کار سختی پیش رو دارد


انتهای پیام/

پنجمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد 23 بهمن آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار