۳ خبر از کشتی جهان؛

تغییر در زمان برگزاری مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا/ قهرمانی هاریانا در لیگ هند

زمان برگزاری اولین دوره رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا تغییر کرد و این مسابقات از اول فروردین ماه سال ۹۸ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

تغییر در زمان برگزاری مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا/ قهرمانی هاریانا در لیگ هندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود این مسابقات روز‌های ۴ تا ۶ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار شود، مسئولان برگزاری، زمان این رقابت‌ها را تغییر دادند و این مسابقات روز‌های ۱ تا ۵ فروردین ماه در شهر اولان باتور برگزار می‌شود.

مسئولان برگزاری این مسابقات هنوز برنامه اولین دوره رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا را به صورت تفکیک هر رشته اعلام نکرده اند.

جام جهانی کشتی آزاد ۲۵ اسفند در یاکوتسک آغاز می‌شود

طبق برنامه اعلامی در سایت اتحادیه جهانی کشتی این مسابقات با حضور ۸ تیم برتر دنیا در دو گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که مسابقات مقدماتی روز ۲۵ اسفندماه و صبح روز ۲۶ اسفندماه و رقابت‌های رده بندی و فینال نیز عصر روز ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.

تیم‌های روسیه، ترکیه، گرجستان، آمریکا، کوبا، ژاپن و مغولستان در این مسابقات حضور دراند و تیم زیر ۲۳ سال ایران نیز با سرمربیگری علیرضا رضایی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

قهرمانی هاریانا در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای کشتی آزاد هند

مسابقات لیگ حرفه‌ای کشتی آزاد هند با شرکت قهرمانان صاحب نام کشتی از ۱۵ کشور در قالب ۶ تیم با قهرمانی تیم هاریانا به پایان رسید.

در فینال این دوره از مسابقات تیم کشتی هاریانا با توجه به بهره گیری از کشتی گیران صاحب نام کانادا، گرجستان فرانسه و بلاروس موفق شد تیم پنجاب قهرمان دو دوره قبلی را با وجود در اختیار داشتن گشتی گیرانی از کشور‌های اوکراین، بلاروس، مولداوی، آذربایجان و همچنین باجرانگ قهرمان محبوب هندوستان باحساب ۶ بر ۳ شکست دهد و برای اولین مرتبه قهرمان لیگ حرفه‌ای هند شود.

این در حالی بود که مراحل مقدماتی مسابقات در ۷ وزن برگزار شده بود، ولی فینال مسابقات در ۹ وزن انجام شد.

محمدابراهیم امامی داور المپیکی و رییس کمیسیون داوران کشورمان نیز به دعوت فدراسیون هند در این مسابقات قضاوت کرد.

انتهای پیام/

سردترین شهر دنیا میزبان جام جهانی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار