توسعه برق رسانی در مهاباد

مدیر توزیع برق شهرستان مهاباد گفت: بیش از ۵ میلیارد و ۶۴۸ میلیون تومان برای خدمات احداث و توسعه برق رسانی در ۲ سال اخیر هزینه شده است.

رستگار احمدی مدیر توزیع برق شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این اعتبار برای احداث تجهیزات فنی به منظور کاهش تلفات برق و نصب ترانس‌های جدید و خدمات رسانی بیشتر به شهر و روستا‌های مهاباد صرف شده است.

احمدی افزود: برق رسانی به مساکن مهر شامل احداث فیدر جدید و نصب ۱۸ دستگاه ترانس، خطوط فشار ضعیف هوا و زمینی، کاهش تلفات برق تا حد استاندار‌های ملی وجهانی از اقدامات دیگر اجرایی با استفاده از این اعتبار در شهرستان مهاباد بوده است.

وی همچنین از احداث دو خط ۲۰ کیلو ولت هوایی به طول ۱۴ کیلومتر در مسیر شهر خلیفان و برهان وبخش مرکزی و خط فشار ضعیف برای متقاضیان جدید شهر و روستای‌های تابعه شهرستان خبرداد و افزود: افزایش قدرت تغذیه برق شهرخیلفان و روستا‌های تحت مدیریت، نصب ۲۰ دستگاه ترانس جدید، توسعه پست فوق توزیع مهاباد با احداث ۲ دستگاه فیدر، نصب ۵ دستگاه پست هوایی جدید برای نقویت سطح ولتاژ و اصلاح و بازسازی شبکه برق روستا‌های خورخوره و کاولان بخش دیگری ازفعالیت‌ها وکار‌های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/س خ

عملکرد دوساله اداره برق شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.