منظور شفر از پول دهندگان در فضای مجازی چیست؟

سرمربی استقلال تهران در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد:در ایران پول می دهند تا در فضای مجازی علیه داوران مطلب منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال تهران در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرد در ایران فضای مجازی محلی است برای برخی افراد که با پول علیه داوری مطالبی را منتشر کنند و این صحبت در حالی مطرح شده که شفر هم در مقطعی معترض داوری بود و در فضای مجازی منتسب به باشگاه استقلال هم این مطالب علیه داوری بیش از هر موضوعی نمود داشت.

ادعای شفر در مورد فضای مجازی مربوط به داوری و یا موضوعات دیگر درست است اما عنوان این موضوع هیچ فرد،گروه و یا ارگانی را از این اتفاق مبرا نمی کند .

پول می‌تواند مدیر عامل را تغییر دهد،کادر فنی را عوض کند و خیلی اتفاقات دیگر را رقم بزند اما امیدواریم شفر تمام موارد را با یک چشم ببیند و تبعیض قائل نشود.

فضای مجازی محل ابراز نظرات است اما هر نظری درست نیست و جو سازی با پول هم از سوی تمامی اهالی ورزش مردود است اما گاهی همین فضای مجازی باعث اعمال فشار برخی برای به کرسی نشاندن حرفشان می شود مثلا آقای سرمربی یک بازیکن را می خواهد یا نمی خواهد،با مدیر تیم به مشکل خورده است و نیاز به دستیار دارد یا ندارد ...

به هر حال از این حرف شفر استقبال می کنیم و امیدواریم برای همه اعمال شود و جلوی پول و رشوه برای جو سازی را بگیریم.


بیشتر بخوانید:

تبریک AFC به دروازه‌بان استقلال

شفر: برخی تیم‌ها تا می‌بازند علیه داوری صحبت می‌کنند/ با پول هر متنی بخواهی در فضای مجازی منتشر می‌شود/ نمی‌توانم پیام‌های فارسی را بخوانم

زمان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال مشخص شد

پاتوسی: استقلال خانه جدید من است

بازیکن جدید استقلال چقدر حقوق می‌گیرد؟


انتهای پیام/

اظهارات شفر در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار