با حضور استاندار ردبیل:

سیزدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی اردبیل افتتاح شد

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افتتاح سیزدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دریا قره قشلاق صبح امروز با حضور استاندار اردبیل و با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این پروژه سیزدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال ۹۳ آغاز شده است در زمینی به مساحت ۱۰ هزار هکتار و با زیربنای ۹۲۰ متر مربع ساختمان و ۴۰۰ متر مربع سایبان در ۶۸ کیلومتری محور اردبیل- سرچم احداث شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اشتغال ۱۰ نفر در فاز اول این مجتمع خدماتی خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است که از این میزان سرمایه گذاری، ۱۲ میلیارد آن از محل تسهیلات بانکی و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل کمک بلاعوض سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تخصیص یافته است.

عبدی بیان کرد: این مجتمع شامل رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه، فروشگاه خدمات خودروئی، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و محوطه سازی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ مجتمع خدماتی بین راهی دیگر در استان اردبیل در حال احداث است اظهار کرد: ۱۱ مجتمع دیگر نیز در حال استعلام است که امیدواریم با اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها در سال‌های آتی شاهد ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم بویژه مسافران در جاده‌ها باشیم.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل کاهش میزان تصادفات جاده ای، افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، کاهش اتلاف وقت، فراهم کردن آسایش رانندگان و مسافران و جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده‌ها را از جمله اهداف مهم احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل احداث می‌شود

برچسب ها: راهداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.