ادامه بارش سنگین باران در چابهار؛

بارندگی «کمبل سلیمان» به ۵۷ میلی متر رسید

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: همچنان بارش سنگین باران در شهرستان چابهار ادامه دارد.

محمدرضا سالاری فنودی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: بیشترین بارندگی‌های رخ داده در چابهار تا ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز مربوط به ایستگاه بارانسجی دهستان «کمبل سلیمان» با ۵۷ میلی متر است.

محمدرضا سالاری فنودی افزود: از ایستگاه بارانسجی «تیس» در کنار شهر چابهار نیز تا این لحظه ۵۳ میلی متر باران ثبت شده است که به سبب شدت بارندگی برخی معابر این منطقه دچار آبگرفتگی شده است.

وی با بیان اینکه در پلان چابهار نیز تا دیشب ۶۶ ملی متر باران گزارش شده است، افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها طی شب گذشته و امروز در پلان چابهار، میزان بارندگی‌های این منطقه بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی چابهار تصریح کرد: با توجه به شدت بارش ها، توصیه می‌شود از تردد‌های غیر ضروری در نواحی فعالیت سامانه بارشی به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

سالاری با اشاره بر اینکه بارش باران در شهر چابهار همچنان ادامه دارد، گفت: تا ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز مجموع بارندگی‌های شهر چابهار به ۱۵.۸ میلی متر رسیده است که انتظار می‌رود با توجه به تداوم بارش ها، این مقدار در ساعات اینده بیشتر نیز شود.

وی ادامه داد: در دهستان «باهوکلات» چابهار نیز بارش‌های قبال توجهی رخ داده به طوریکه تا این لحظه ۲۷ میلی متر باران در ایستگاه بارانسنجی این محدوده ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی چابهار تصریح کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی این سامانه بارشی امروز نیز همانند روز یکشنبه ادامه پیدا کرده و اکثر نواحی جنوبی و مرکزی استان را فرا می‌گیرد. البته برخی نواحی نیمه شمالی استان نیز با شدت کم شاهد فعالیت این سامانه بارشی خواهند بود.

انتهای پیام/س

بارش باران در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار