رشد صادرات کالا در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری و کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ۱۰ ماه اول سال ۹۷ ارزش صادرات کالا و خدمات تولیدی در منطقه آزاد اروند به ۱۸۲ میلیون دلار رسید.

رشد صادرات کالا در منطقه آزاد اروند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و کسب‌وکار‌های سازمان منطقه آزاد اروند شامگاه گذشته گفت: با حمایت‌های منطقه آزاد اروند از واحد‌های صنعتی و تولیدی با رویکرد صادرات محور در ۱۰ ماه اول سال ۹۷ ارزش صادرات کالا و خدمات تولیدی در منطقه آزاد اروند به ۱۸۲ میلیون دلار رسید؛ این در حالی است که در ۱۰ ماه اول سال ۹۶ ارزش صادرات از این منطقه ۱۴۳ میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد رشد اقتصادی در منطقه داشته ایم، افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید، رفع نیاز مایحتاج داخلی و ارز آوری، ۱۶۴ شرکت در بخش‌های تجاری، صنعتی، گردشگری، خدماتی و عمرانی در منطقه ثبت شده‌اند و این نشان از رشد اقتصادی مطلوب در منطقه آزاد اروند نسبت به مناطق آزاد دیگر است.

معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۳ روز آینده پروژه‌هایی با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی آماده افتتاح و کلنگ زنی است که با افتتاح این پروژه‌ها ۵۸۰ فرصت شغلی در منطقه ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ د

رشد ۲۸ درصدی صادرات کالا

برچسب ها: صادرات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.