نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد؛

ایجاد نظام ولایی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حاجی صادقی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را به وجود آوردن نظام ولایی دانست وگفت: دشمنان ۴۰ سال است که تلاش می‌کنند ولایت خداوند برود و ولایت طاغوت بیاید، اما موفق نشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س)گفت: این بانوی بزرگوار الگوی ائمه معصومین (ع) بود و اهل‌بیت (ع) از حضرت زهرا (س) درس‌های زیادی گرفتند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) تولد دوباره اسلام ناب بود. این انقلاب آمد تا ولایت طاغوت را نابود کند و ما را تحت ولایت خداوند دربیاورد، هدف همه انبیای الهی تحقق حاکمیت الهی بر روی زمین بود.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) برای دفاع از دین خدا همه چیز خودش را گذاشت، او به ما یاد داد که باید برای دین خدا فداکاری کرد، حضرت زهرا (س) اجازه نداد که انحراف در جامعه نهادینه شود و او در این راه با خدا معامله کرد.

حاجی صادقی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را به وجود آوردن نظام ولایی دانست و عنوان کرد: دشمنان ۴۰ سال است که تلاش می‌کنند ولایت خداوند برود و ولایت طاغوت بیاید، اما موفق نشدند.

وی گفت: نظام ولایی هزینه دارد، اما هزینه‌ای که علویون در چنین نظامی می‌دهند، هزینه عزت و ارباب بودن است، در حالی که دیگران در نظام‌های غیرولایی هزینه ذلت را می‌دهند، بنابر کلام مقام معظم رهبری، نعمتی بالاتر از ولایت نیست.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تصریح کرد: زنده ماندن انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌های خارجی و فتنه‌های داخلی معجزه است.

حاجی صادقی مشکلات اقتصادی را یک حقیقت دانست و تصریح کرد: مردم امروز با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند، اما ملت ایران پیروی مکتبی است که جان می‌دهد، ولی ذلت نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ترویج نوعی از اسلام هستند که در آن مبارزه وجود ندارد، همچنین تغییر ذائقه فرهنگی سیاست دشمنان برای جامعه ایران است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: انسان‌ها در فتنه‌ها غربال می‌شوند تا مشخص شود که چه کسانی در ایمان خود صادق هستند، باید در فتنه‌ها مراقب باشیم تا از گذشته انقلابی خودمان پشیمان نشویم، هر چه که فشار‌ها علیه ما بیشتر شود، باید ایمانمان را بیشتر کنیم، نباید اجازه بدهیم که مشکلات، استقامت فکری و عملی ما را از بین ببرد.

حاجی صادقی انقلاب اسلامی را همراه با فراز و نشیب دانست وبیان کرد: حرکت این انقلاب همیشه رو به جلو است و شاهد صادر شدن انقلاب به کشور‌های مختلف بودیم، امام خمینی (ره) فرمودند که روی انقلاب اسلامی سنگر‌های کلیدی جهاد را می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمنان در فتنه‌ها تلاش می‌کند که نقطه اتصال امت به ولایت را بزند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد. بزرگترین تکلیف ما تقویت این نقطه اتصال و ارتباط بین امت و ولایت است، قداست زدایی از ولایت مقدمه اقتدارزدایی از ولایت و نابودی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نباید غصه انقلاب اسلامی را بخوریم، بلکه باید مراقب باشیم که از انقلاب جا نمانیم، پیوند امت با ولایت دلیل استمرار انقلاب اسلامی است، رهبر معظم انقلاب فرمودند که امت بی ولایت، حیات ندارد.

حاجی صادقی با اشاره به ماموریت انقلاب اسلامی اظهار کرد: ماموریت این انقلاب زمینه سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی را تنها انقلابیون می‌توانند نابود کنند، در صدر اسلام هم شاهد بودیم که مشرکان نتوانستند که اسلام را از بین ببرند، ولی زمانی که افرادی منتسب به اسلام، علیه اهل‌بیت (ع) جنایت کردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: عده‌ای از مدیران شاید ندانسته به سربازانی برای دشمنان تبدیل شدند، به آن‌ها می‌گویم که کار سیاست گذاری وظیفه آن‌ها نیست، بلکه، ولی فقیه این کار را انجام می‌دهند و مدیران وظیفه اجرای این سیاست‌ها را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ح

 انقلاب اسلامی ایران تولد دوباره اسلام ناب بود/ پیوند امت با ولایت دلیل استمرار انقلاب است

برچسب ها: سپاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار