نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد؛

پیوند سپاه با روحانیت عمیق و ناگسستنی است/دیدار نماینده،ولی فقیه در سپاه با مراجع تقلید درقم

حجت الاسلام حاج صادقی گفت:پاسداران و بسیجیان به‌عنوان پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی،گوش به فرمان ولایت تا پای جان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و تامین امنیت و آرامش ملت ایران ایستاده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به شهر مقدس قم، با آیات عظام و مراجع تقلید، حضرات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری و اجرای پروژه‌های عمرانی و اشتغال زایی در نقاط کم برخوردار و محروم کشور پرداخت.

وی ارتباط و پیوند سپاه با روحانیت را عمیق و ناگسستنی توصیف و تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان به‌عنوان پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی، گوش به فرمان ولایت تا پای جان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و تامین امنیت و آرامش ملت ایران ایستاده اند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه همچنین گزارشی از اقدامات سپاه در حوزه معنویت افزایی و آگاهی بخشی به آحاد کارکنان سپاه و بسیجیان ارائه کرد.

مراجع تقلید نیز در این دیدار‌ها تمسک به قرآن و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت را چراغ روشنگر مسیر هدایت انسان توصیف و توصیه‌ها و رهنمود‌هایی در خصوص حفظ و ارتقای بصیرت دینی و روحیه انقلابی آحاد پاسداران و بسیجیان ایراد کردند.

انتهای پیام/ح

نماینده، ولی فقیه در سپاه با مراجع تقلید دیدار کرد

برچسب ها: سپاه ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار