رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

بانوان بازوی تبلیغی جامعه هستند

حجت‌الاسلام قمی گفت: باید جمعیت بانوان را به‌عنوان مبلغ و بازوان دستگاه تبلیغی در جامعه جدی گرفت.

بانوان بازوی تبلیغی جامعه هستندبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نشست صمیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با جمعیت بانوان فرهیخته خوزستان صبح امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم، اظهار کرد: در اولین جلسه با مقام معظم رهبری از اهمیت مردمی‌ بودن تبلیغات صحبت کردم و این‌که اگر تبلیغات مردمی است باید مردمی‌تر شود. این موضوع مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اهمیت نقش بانوان در عرصه تبلیغات گفت: باید جمعیت بانوان را به‌عنوان مبلغ و بازوان دستگاه تبلیغی در جامعه جدی گرفت.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به تفکرات متفاوت در دوره جدید سازمان تبلیغات، عنوان کرد: قصد و عزم سازمان تبلیغات اهتمام بیشتر به امر بانوان است. پس از بررسی‌های مختلف بیش از پیش به اهمیت حضور بانوان در امر تبلیغات پی بردیم.

وی اذعان کرد: باوجود حجم بالای جلسات در سفرهای استانی، نشست با بانوان مبلغ و فرهیخته که مبلغین حقیقی جامعه هستند، همواره در اولیت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اساساً در تبیین دین، تبلیغ اسلام و اقامه دین سهم مؤثری را خداوند بر دوش بانوان قرار داده است. دین اسلام پس از پیامبر(ص) به یک خانواده با موضوع حضرت فاطمه(س) سپرده شد و اقامه دین بر دوش حضرت فاطمه(س) افتاد.

وی افزود: در جامعه امروز اهمیت حضور بانوان مضاعف است. این انقلاب که به نورحضرت فاطمه(س) پیش رفته است و هرچه جلوتر می‌رود نقش زنان در پیش‌برد این انقلاب جدی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام قمی یاد آور شد: خانم‌ها بیش از بقیه باید درخصوص در پیش‌برد این انقلاب هم‌افزایی داشته باشند، مسئولان جدید سازمان نیز عزم دارند که در راستای پیش‌برد این هدف، هم‌افزایی بین افراد مختلف را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار