رقابت ۸۰۰ ورزشکار در قالب ۱۱۰ تیم در چله انقلاب

همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‎های ورزشی‌ـ‌فرهنگی تربیت بدنی آستان قدس رضوی در رشته‌های مختلف آغاز شد.

رقابت ۸۰۰ ورزشکار در قالب ۱۱۰ تیم در چله انقلاببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این خصوص گفت: این مجموعه مجهز ورزشی یکی از برکات انقلاب اسلامی است، لذا مجموعه رقابت‌هایی در رشته‌های متنوع برای اقشار و سنین مختلف در جهت پاسداشت چله انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص برنامه‌های این مجموعه ورزشی در آستانه چهلین سالگرد پیرزوی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: حدود ۸۰۰ ورزشکار در غالب ۱۱۰ تیم در رده‌های نوجوانان، پیشکسوتان، جانبازان و معلولان و رشته‎های ویژه بانوان در این موسسه از ١٢ بهمن آغاز و تا ١٩ بهمن با معرفی افراد و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در خصوص کم و کیف برپایی این رقابت‌ها گفت: مسابقات نوجوانان در رشته‌های شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و ورزش باستانی برگزار می‌شود.

هاشمی جواهری افزود: برای رده پیشکسوتان نیز مسابقاتی در رشته‌های فوتسال، والیبال و باستانی در نظر گرفته شده است و در حین مسابقات از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی به ویژه برنامه‌های دیگر هم اشاره  و تصریح کرد: مسابقات تیراندازی با تفنگ، والیبال نشسته و شنا ویژه جانبازان و معلولین و در حوزه ورزش بانوان هم رقابت‌هایی در رشته‌های والیبال، آمادگی جسمانی و شنا برگزار خواهد شد.

در این مسابقات و در بخش بانوان بیش از ١٠٠ ورزشکاران در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی و والیبال از ١٨ بهمن به مدت دو روز رقابت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام // م.ا
 

برگزاری ویژه برنامه های ورزشی آستان قدس رضوی در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار