بازیکنان استقلال بی غیرت نیستند

تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ماشین سازی شکست خورد و بازیکنان این تیم به هوادارانی که به آن‌ها لقب بی غیرت داده بودند، پیام دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال خوزستان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف ماشین سازی تبریز رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. استقلالی ها با توجه به حواشی زیادی که در این فصل داشتند و همچنین کسر ۶ امتیاز وضعیت خوبی ندارند و با کسب تنها ۶ امتیاز قعرنشین جدول لیگ هستند. 

درحالیکه تقابل امروز شاگردان بوستانی و مهاجری رایگان اعلام شده بود اما کمتر از ۵۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور یافتند و پس از اینکه آبی ها با گل دقیقه ۷ محمد اهل شاخه عقب افتادند، اما با حملاتی که انجام دادد، نتوانستند جبران کنند تا برای هشتمین بار در لیگ هجدهم متحمل شکست شوند.

استقلالی ها در این بازی کریمی و میثم شاه مکوند زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و با تغییرات زیاد وارد زمین شدند اما شکست مقابل تیم تبریزی سبب شد تا هواداران به بازیکنان و کادرفنی فحاشی کنند و آنها را بی غیرت بنامند. بازیکنان استقلال خوزستان که از رفتار هواداران شان ناراحت شده بودند، پس از بازی نیز بیان کردند که با مصدومیت و مشکلات فراوانی در زمین حاضر شدند و بی غیرت نیستند. 

آنها که در بازی شکست خورده بودند، از هواداران تیم شان عذرخواهی و بیان کردند، تمام هدفشان خوشحال کردن استقلالی های خوزستان است و با تمام توان در زمین حاضر می شوند.

استقلال خوزستان پس از پایان هفته شانزدهم با ۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول است و نامزد اصلی سقوط به لیگ دسته اول لقب گرفته است. این تیم در چارچوب هفته هفدهم باید به مصاف پدیده شهر خودرو رده دومی برود.


بیشتر بخوانید:

آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ هجدهم/ زرد پوشان میهمان آبادانی‌ها / مصاف شاگردان یحی و برانکو در تهران / جدال شاگردان فرکی و شفر

ساعت بازی استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تغییر کرد

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پخش مسابقات لیگ برتر در رسانه‌ها


انتهای پیام/

استقلالی ها مقابل ماشین سازی شکست خوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار